Novoletne zaobljube 2016

Srečno novo leto 2016.jpg

Če ste že vsi pri novoletnih zaobljubah jih imam tudi jaz nekaj. Že zdaj skoraj ne verjamem, da mi bo uspelo vse udejanjit, ampak bomo videli.

 

  • USTANOVITI SVOJE PODJETJE

Že dlje časa imam težnjo po ustanovitvi lastnega podjetja. Najprej v smislu turističnega vodenja in planinskega vodenja pa tudi potopisnega predavanja, ampak načrti postajajo resnejši. Še pred mesecem sem dejal, da je nemogoče, ampak zdaj verjamem da je mogoče. Ustanovil bom (turistično) agencijo Izimanija. Ampak sem le še pri ideji…

 

 

  • POSTATI MAGISTER PROFESOR GEOGRAFIJE IN ANGLEŠČINE

Upam, da si bom čas uredil tako, da bom kljub delu za kruh, spisal dve magistrski nalogi. Magistrska naloga iz geografije mi je že en čas leglo prahu; magistrska naloga iz angleščine pa je šele v idejni zasnovi. Potrebno je narediti korak naprej. Organizirat si čas. Si vzet čas. Zagotovo bi s tem zaključil eno poglavje svojega življenja.

 

  • PREDAVAT NA POTOPISNIH PREDAVANJIH

Že nekaj let sem gost na številnih potopisnih večerih, za zaprto družbo ali širšo javnost. Potopisi so mi prirasli k srcu. S tem spoznavam različne ljudi, tudi popotnike, in turiste ki jim s svojimi izkušnjami ter znanjem lahko pomagam. V novem letu 2016 si želim na zemljevid predavateljskih lokacij dodat vsaj 5 novih in tako dobro poskrbet za mreženje.

 

  • NAPISAT VSAJ 3 POPOTNIŠKE ČLANKE NA MESEC

Tri se ne sliši dosti, ampak si preprosto ne vzamem dovolj časa, da bi svoje popotniške misli zlil na papir. Omenjena zaobljuba naj mi bo dobro vodilo, ne le za pisanje člankov za Globetrotter, ampak tudi za druge slovenske portale. Nekateri prav kličejo po več objavah.

 

Tako, novoletne zaobljube so. Kako in v kolikšni meri jih bom uresničil pa je v moji domeni. Imam škarje in imam platno. Zdaj pa da vidimo s čim mi bo leto 2016 postreglo.

 

 

Oddajte komentar

