•Izidor Furjan•

kirgizija 13Pozdravljeni!

Jaz sem Izidor Furjan iz Slovenije.

Po izobrazbi sem geograf in anglist. Študij sem opravljal na Univerzi v Mariboru (Slovenija), Univerzi v Vilni (Litva) in na Univerzi St. Klement Ohridski Sofija (Bolgarija).

Od leta 2007 sem prostovoljni planinski vodnik. Od leta 2011 pa tudi (mednarodni) prostovoljni turistični vodnik in svoje izlete vodim preko planinskega društva. Hkrati pa sem tudi voznik tovornjaka in avtobusa.

Sodelujem pri nevladnih organizacijah, mladinskih projektih, izmenjavah, usposabljanjih, itd.

Skratka – sem vesel novih poznanstev!

Izidor Furjan•

Oddajte komentar

